Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6988037235

Περιγραφή θέσης εργασίας σερβιτόρου

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Άρτια και φιλικότατη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη για την διασφάλιση της ευχαρίστησης του.
  • Τήρηση και Διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Επίτευξη Στόχων ( διασφάλιση των εσόδων / αύξηση των πωλήσεων / έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος ).
  • Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του πόστου.
  • Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Εκτέλεση καθηκόντων σύμφωνα με τις επίσημες ποιοτικές προδιαγραφές της εργασίας και τις διαδικασίες λειτουργίας.
  • Προσέρχεται στην εργασία του στο προκαθορισμένο ωράριο.
  • Φροντίζει η στολή του να είναι πάντα καθαρή και ο/η ίδιος/α περιποιημένος/η.
  • Ενημερώνεται για το Menu και τις ιδιαιτερότητες ειδικών εκδηλώσεων από τον προϊστάμενο.
  • Είναι υπεύθυνος/η και φροντίζει για την καθαριότητα και την σωστή χρήση των υλικών και σκευών που χρησιμοποιεί.
  • Είναι υπεύθυνος/η για την καθαριότητα, την καλαισθησία και ομοιομορφία του πόστου του πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του service .
  • Γνωρίζει τα είδη του καταλόγου, τη σύνθεσή τους και τις ιδιαιτερότητες του σερβιρίσματός τους.
  • Καλωσορίζει τον πελάτη και τον ενημερώνει για το Menu ημέρας.
  • Προτείνει κρασιά ή άλλα ροφήματα στον πελάτη και προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις του εστιατορίου
  • Είναι ευχάριστος/η, πρόθυμος/η, εξυπηρετικός/η και αμερόληπτος/η προς τους πελάτες
  • Προσέχει τη γλώσσα του σώματος και ενεργεί με διακριτικότητα.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό και συνέπεια, διατηρώντας πάντα την ομαλή λειτουργία του πόστου του.
  • Συμμορφώνεται με τις εντολές του προϊστάμενου, συνεργάζεται μαζί του για τυχόν ιδιαιτερότητες του service, τον ενημερώνει για τυχόν προβλήματα και βοηθά αν τυχόν παραστεί ανάγκη σε άλλο τμήμα.
  • Είναι φιλικός/ή και συνεργάσιμος/η με τους συναδέλφους Εστιατορίου – Κουζίνας.
  • Ρωτά τον πελάτη αν έμεινε ευχαριστημένος από το φαγητό και το service.
  • Είναι υπεύθυνος/η για το λογαριασμό του πελάτη.
  • Αποχαιρετά τον πελάτη.
  • Συμμετέχει στην προετοιμασία των εκδηλώσεων, decor κ.λ.π. του τμήματος που εργάζεται και του ξενοδοχείου γενικότερα.
  • Προωθεί τις πωλήσεις του τμήματός του, προτείνοντας στους πελάτες κρασιά ημέρας ή ποτά που θα ταίριαζαν με τα εδέσματα του Menu.
  • Σε περιπτώσεις προβλημάτων με πελάτες στο πόστο του, στα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση, αναφέρεται άμεσα στους προϊσταμένους του.
  • Είναι υπεύθυνος, μαζί με τον υπεύθυνο τμήματος και τους συνεργάτες του, για την επίτευξη των στόχων που έχει ορίσει ο F&B Mgr για το τμήμα στο οποίο εργάζεται .
  • Ενημερώνει έγκαιρα τους προϊσταμένους του για τυχόν απουσία από το πόστο του.
  • Μετά το πέρας του Service ελέγχει και συμπληρώνει τα ποτά – κρασιά στα ψυγεία του τμήματος, σύμφωνα με το stock που έχει οριστεί.
  • Βοηθάει τον υπεύθυνο τμήματος στην διεκπεραίωση των παραγγελιών του τμήματος από την κ. Αποθήκη, την κουζίνα και το ζαχαροπλαστείο.
  • Μεταφέρει από και προς το τμήμα τα λινά (καθαρά και ακάθαρτα) τηρώντας την εγκεκριμένη διαδικασία διαχείρισης λινών.
  • Μετά το πέρας του Service, βοηθάει την μεταφορά των κενών φιαλών και των απορριμμάτων του τμήματος.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών ως βοηθός σερβιτόρου.
  • Γνώση μίας τουλάχιστον ξένης γλώσσας ( γραπτώς & προφορικώς).
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας).
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.

Οι αγγελίες με την μεγαλύτερη προβολή τις τελευταίες 24 ώρες

Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό κατάστημα για το σκοπό δοκιμών — καμία παραγγελία δεν ολοκληρώνεται.