Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6988037235

Περιγραφή θέσης εργασίας Maitre

Περιγραφή Εργασίας για: Maitre

Τίτλος Εργασίας: Maitre

Αναφέρεται σε: Γενικός Διευθυντής/ Food & Beverage Manager/ Assistant Food & Beverage Manager

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Άρτια και φιλικότατη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Διασφάλιση της ικανοποίησης του πελάτη.
  • Μεριμνά για την τήρηση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Επίτευξη Στόχων ( διασφάλιση των εσόδων / αύξηση των πωλήσεων / έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος του).
  • Διαμόρφωση λειτουργικής και αποτελεσματικής ομάδας με πνεύμα συνεργασίας.
  • Μεριμνά της ορθή κατάσταση των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του τμήματος του.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ:

  • Μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία του εστιατoρίου, εποπτεύει και καθοδηγεί το προσωπικό του εστιατορίου, σύμφωνα με τις ποιοτικές προδιαγραφές λειτουργίας της εταιρείας.
  • Διασφαλίζει τη θετική ατμόσφαιρα μεταξύ των μελών της ομάδας.
  • Ελέγχει την καθαριότητα του χώρου και των εργαζομένων σε αυτό.
  • Παρέχει συμβουλές και καθοδήγει την ομάδα του.
  • Συμβάλλει στην ανάπτυξη ικανοτήτων του προσωπικού της ομάδας του.
  • Αντιμετωπίζει όλα τα μέλη της ομάδας δίκαια & με σεβασμό.
  • Συνεργάζεται με τα μέλη της ομάδας του διασφαλίζοντας την ορθή παρουσίαση των προϊόντων και τις κατάλληλες διαδικασίες χειρισμού των τροφίμων.
  • Χειρίζεται τα παράπονα των πελατών. Είναι σε θέση να χειριστεί τα παράπονα ‘δύσκολων’ πελατών με φιλική / ήρεμη στάση.
  • Προγραμματίζει & υλοποιεί περιοδικές συναντήσεις του προσωπικού (meetings) ώστε να διασφαλίσει ότι ακολουθείται ορθά η πολίτικη λειτουργίας του εστιατορίου και να διορθώσει οποιεσδήποτε αδυναμίες υποπέσουν στην αντίληψή του σχετικά με το service.
  • Βγάζει το πλάνο εργασίας του τμήματός του, βάσει της κίνησης του ξενοδοχείου, το οποίο ανακοινώνεται όσο το δυνατόν νωρίτερα στο προσωπικό του.
  • Ενημερώνει καθημερινά το Ημερολόγιο του τμήματος με οτιδήποτε υποπέσει στην αντίληψή του (επιθυμίες, παράπονα ή κριτική των πελατών), καταγράφοντας πάντοτε πλήρη στοιχεία (όνομα, δωμάτιο κ.λ.π).
  • Είναι υπεύθυνος για την τήρηση του προϋπολογισμού λειτουργίας.
  • Μεριμνά για τη συντήρηση και την επισκευή του εξοπλισμού & τη σωστή χρήση των εργαλείων.
  • Συναναστρέφεται με τους πελάτες του εστιατόριου προάγοντας την καλή εικόνα της επιχείρησης.
  • Ιεραρχεί τις ανάγκες του τμήματος του, διασφαλίζοντας ότι οι σημαντικότερες ανάγκες ολοκληρώνονται εγκαίρως.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ : 

  • Πτυχίο Ανώτατης ή Ανώτερης σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού.
  • Γνώση 2 τουλάχιστον ξένων γλωσσών ( γραπτώς & προφορικώς).
  • Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ( Windows , Internet, κ.λ.π.).
  • Χρήση Μηχανημάτων.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου.
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.

Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό κατάστημα για το σκοπό δοκιμών — καμία παραγγελία δεν ολοκληρώνεται. Dismiss