Περιγραφή θέσης εργασίας σερβιτόρου
ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :
- Άρτια και φιλικότατη εξυπηρέτηση πελατών.
- Συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη για την διασφάλιση της ευχαρίστησης του.
- Τήρηση και διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
- Επίτευξη Στόχων (διασφάλιση των εσόδων / αύξηση των πωλήσεων / έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος).
- Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του πόστου.
- Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :
- Εκτέλεση καθηκόντων σύμφωνα με τις επίσημες ποιοτικές προδιαγραφές της εργασίας και τις διαδικασίες λειτουργίας.
- Προσέρχεται στην εργασία του στο προκαθορισμένο ωράριο.
- Φροντίζει η στολή του να είναι πάντα καθαρή και ο/η ίδιος/α περιποιημένος/η.
- Ενημερώνεται για το Menu και τις ιδιαιτερότητες ειδικών εκδηλώσεων από τον προϊστάμενο.
- Είναι υπεύθυνος/η και φροντίζει για την καθαριότητα και την σωστή χρήση των υλικών και σκευών που χρησιμοποιεί.
- Είναι υπεύθυνος/η για την καθαριότητα, την καλαισθησία και ομοιομορφία του πόστου του πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του service.
- Γνωρίζει τα είδη του καταλόγου, τη σύνθεσή τους και τις ιδιαιτερότητες του σερβιρίσματός τους.
- Καλωσορίζει τον πελάτη και τον ενημερώνει για το Menu ημέρας.
- Προτείνει κρασιά ή άλλα ροφήματα στον πελάτη και προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις του εστιατορίου
- Είναι ευχάριστος/η, πρόθυμος/η, εξυπηρετικός/η και αμερόληπτος/η προς τους πελάτες
- Προσέχει τη γλώσσα του σώματος και ενεργεί με διακριτικότητα.
- Λειτουργεί με επαγγελματισμό και συνέπεια, διατηρώντας πάντα την ομαλή λειτουργία του πόστου του.
- Συμμορφώνεται με τις εντολές του προϊστάμενου, συνεργάζεται μαζί του για τυχόν ιδιαιτερότητες του service, τον ενημερώνει για τυχόν προβλήματα και βοηθά αν τυχόν παραστεί ανάγκη σε άλλο τμήμα.
- Είναι φιλικός/ή και συνεργάσιμος/η με τους συναδέλφους Εστιατορίου – Κουζίνας.
- Ρωτά τον πελάτη αν έμεινε ευχαριστημένος από το φαγητό και το service.
- Είναι υπεύθυνος/η για το λογαριασμό του πελάτη.
- Αποχαιρετά τον πελάτη.
- Συμμετέχει στην προετοιμασία των εκδηλώσεων, decor κ.λ.π. του τμήματος που εργάζεται και του ξενοδοχείου γενικότερα.
- Προωθεί τις πωλήσεις του τμήματός του, προτείνοντας στους πελάτες κρασιά ημέρας ή ποτά που θα ταίριαζαν με τα εδέσματα του Menu.
- Σε περιπτώσεις προβλημάτων με πελάτες στο πόστο του, στα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση, αναφέρεται άμεσα στους προϊσταμένους του.
- Είναι υπεύθυνος, μαζί με τον υπεύθυνο τμήματος και τους συνεργάτες του, για την επίτευξη των στόχων που έχει ορίσει ο F&B Mgr για το τμήμα στο οποίο εργάζεται .
- Ενημερώνει έγκαιρα τους προϊσταμένους του για τυχόν απουσία από το πόστο του.
- Μετά το πέρας του Service ελέγχει και συμπληρώνει τα ποτά – κρασιά στα ψυγεία του τμήματος, σύμφωνα με το stock που έχει οριστεί.
- Βοηθάει τον υπεύθυνο τμήματος στην διεκπεραίωση των παραγγελιών του τμήματος από την κ. Αποθήκη, την κουζίνα και το ζαχαροπλαστείο.
- Μεταφέρει από και προς το τμήμα τα λινά (καθαρά και ακάθαρτα) τηρώντας την εγκεκριμένη διαδικασία διαχείρισης λινών.
- Μετά το πέρας του Service, βοηθάει την μεταφορά των κενών φιαλών και των απορριμμάτων του τμήματος.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :
- Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού.
- Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών ως βοηθός σερβιτόρου.
- Γνώση μίας τουλάχιστον ξένης γλώσσας ( γραπτώς & προφορικώς).
- Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας).
- Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.