Περιγραφή θέσης εργασίας υπαλλήλου υποδοχής – receptionist
ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :
- Ομαλή και αποδοτική λειτουργία του τμήματος
- Εξαιρετική αντιπροσώπευση παρουσίαση του ξενοδοχείου στους πελάτες – επισκέπτες
- Ομαλή Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
- Διατήρηση της αρίστης εικόνας του ξενοδοχείου στους πελάτες με ταχύτατη εξυπηρέτηση
- Εξασφάλιση της ομαλής και απρόσκοπτης άφιξης – αναχώρησης πελατών
- Διασφάλιση της είσπραξης των λογαριασμών πελατών
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :
- Προσέρχεται στην εργασία του στον προκαθορισμένο χρόνο και ενημερώνει την κάρτα εισόδου – εξόδου
- Φέρει την καθιερωμένη στολή, πάντα περιποιημένη
- Τηρεί το ωράριο σύμφωνα με το πλάνο εργασίας.
- Συμμετέχει στην ενημέρωση από την προηγούμενη βάρδια.
- Παραλαμβάνει βάση καθορισμένων διαδικασιών το ταμείο
- Κάνει αφίξεις
- Κάνει αναχωρήσεις
- Αλλάζει συνάλλαγμα στους πελάτες
- Διεκπεραιώνει τα μηνύματα των πελατών
- Εξυπηρετεί και δίνει πληροφορίες στους πελάτες
- Εισπράττει τους λογαριασμούς των πελατών και εκδίδει αποδείξεις
- Διεκπεραιώνει τις αλλαγές δωματίων πελατών υπό την καθοδήγηση του προϊσταμένου της
- Ενημερώνει το Ημερολόγιο του τμήματος και τους συναδέλφους της για τυχόν περιστατικά
- Εξυπηρετεί το τηλεφωνικό κέντρο
- Ενημερώνει τα εμπλεκόμενα τμήματα εγκαίρως για τυχόν Early Breakfast, Cold Plates ή Lunch Baskets
- Ελέγχει την αλληλογραφία αφίξεων της επόμενης ημέρας
- Καταχωρεί τα registration στον Η/Υ των αφίξεων που υπάρχουν
- Προετοιμάζει τη λίστα αφίξεων της επόμενης μέρας.
- Ενημερώνει τα τμήματα για τις αφίξεις πελατών Maison, VIP και τις προσφορές
- Χειρίζεται με προσοχή και είναι υπεύθυνος για την άριστη λειτουργία των PC – εκτυπωτών – τηλεφώνων.
- Είναι υπεύθυνος για την επάρκεια γραφικής ύλης και εντύπων στην υποδοχή.
- Διαχειρίζεται τον κλειδούχο της υποδοχής
- Τηρεί τις εγκεκριμένες διαδικασίες
- Προσπαθεί να προωθεί τις πωλήσεις των εσωτερικών events του ξενοδοχείου και τμημάτων εκμετάλλευσης του Ξενοδοχείου
- Καταγράφει σε ειδικό βιβλίο τα request των Rep. για Info cocktails και τα προωθεί στο FB dept.σύμφωνα με τις προκαθορισμένες διαδικασίες
- Ετοιμάζει folder αφίξεων
- Διακατέχεται από ευγένεια ,είναι πρόσχαρος/η και πρόθυμος/η για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες και συναδέλφους του/της
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :
- Πτυχίο Ανωτέρας Σχολής Ξενοδοχειακών ,Τουριστικών Σχολών
- Γνώστης τουλάχιστον 2 ξένων Γλωσσών (Γραπτά – Προφορικά)
- Γνώση χειρισμού p/c & ξενοδοχειακών προγραμμάτων
- Εμπειρία 2 τουλάχιστον ετών σε παρόμοια θέση
- Ικανότητα επικοινωνίας & συνεργασίας με πολλούς διαφορετικούς συνεργάτες
- Ευχάριστη προσωπικότητα
- Ευγενική προσωπικότητα
- Υπομονετικός χαρακτήρας
- Ικανότητα διαχείρισης γρήγορων ρυθμών εργασίας
- Να διακατέχεται από προθυμία