Περιγραφή θέσης εργασίας υπαλλήλου υποδοχής – receptionist

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :   

  • Ομαλή και αποδοτική λειτουργία του τμήματος
  • Εξαιρετική αντιπροσώπευση παρουσίαση του ξενοδοχείου  στους πελάτες – επισκέπτες
  • Ομαλή Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
  • Διατήρηση της αρίστης εικόνας του ξενοδοχείου στους πελάτες με  ταχύτατη εξυπηρέτηση
  • Εξασφάλιση της ομαλής και απρόσκοπτης άφιξης – αναχώρησης πελατών
  • Διασφάλιση της είσπραξης  των λογαριασμών πελατών

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :          

  • Προσέρχεται στην εργασία του στον προκαθορισμένο χρόνο και ενημερώνει την κάρτα εισόδου – εξόδου
  • Φέρει την καθιερωμένη στολή, πάντα περιποιημένη
  • Τηρεί το ωράριο σύμφωνα με το πλάνο εργασίας.
  • Συμμετέχει στην ενημέρωση από την προηγούμενη βάρδια.
  • Παραλαμβάνει βάση καθορισμένων διαδικασιών το ταμείο
  • Κάνει αφίξεις
  • Κάνει αναχωρήσεις
  • Αλλάζει συνάλλαγμα στους πελάτες
  • Διεκπεραιώνει τα μηνύματα των  πελατών
  • Εξυπηρετεί και δίνει πληροφορίες στους πελάτες
  • Εισπράττει τους λογαριασμούς των πελατών και εκδίδει αποδείξεις
  • Διεκπεραιώνει τις αλλαγές δωματίων πελατών υπό την καθοδήγηση του προϊσταμένου της
  • Ενημερώνει το Ημερολόγιο του τμήματος και τους συναδέλφους της για τυχόν περιστατικά
  • Εξυπηρετεί το τηλεφωνικό κέντρο
  • Ενημερώνει τα εμπλεκόμενα τμήματα εγκαίρως για τυχόν Early Breakfast, Cold Plates ή Lunch Baskets
  • Ελέγχει την αλληλογραφία αφίξεων της επόμενης ημέρας
  • Καταχωρεί τα registration στον Η/Υ των αφίξεων που υπάρχουν
  • Προετοιμάζει τη λίστα αφίξεων της επόμενης μέρας.
  • Ενημερώνει τα τμήματα για τις αφίξεις πελατών Maison, VIP και τις προσφορές
  • Χειρίζεται με προσοχή και είναι υπεύθυνος για την άριστη λειτουργία των PC – εκτυπωτών – τηλεφώνων.
  • Είναι υπεύθυνος για την επάρκεια γραφικής ύλης και εντύπων στην υποδοχή.
  • Διαχειρίζεται τον κλειδούχο της υποδοχής
  • Τηρεί τις εγκεκριμένες διαδικασίες
  • Προσπαθεί να προωθεί τις πωλήσεις των εσωτερικών events του ξενοδοχείου και τμημάτων εκμετάλλευσης του Ξενοδοχείου
  • Καταγράφει σε ειδικό βιβλίο τα request των Rep. για Info cocktails και τα προωθεί στο FB dept.σύμφωνα με τις προκαθορισμένες διαδικασίες
  • Ετοιμάζει folder αφίξεων
  • Διακατέχεται από ευγένεια ,είναι πρόσχαρος/η και πρόθυμος/η για  να εξυπηρετήσει  όλους τους πελάτες και συναδέλφους του/της

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :                

  • Πτυχίο Ανωτέρας Σχολής Ξενοδοχειακών ,Τουριστικών Σχολών
  • Γνώστης  τουλάχιστον  2 ξένων Γλωσσών (Γραπτά – Προφορικά)
  • Γνώση χειρισμού p/c & ξενοδοχειακών προγραμμάτων
  • Εμπειρία 2 τουλάχιστον ετών σε παρόμοια θέση
  • Ικανότητα  επικοινωνίας & συνεργασίας με πολλούς διαφορετικούς  συνεργάτες
  • Ευχάριστη προσωπικότητα
  • Ευγενική προσωπικότητα
  • Υπομονετικός χαρακτήρας
  • Ικανότητα διαχείρισης γρήγορων ρυθμών εργασίας
  • Να διακατέχεται από προθυμία